sunnuntai 31. tammikuuta 2016

Seksi

Mä oon tällä hetkellä ihan sekaisin. Mies ilmoitti puoli vuotta sitten lähtevänsä. Kuukauden vielä asui meidän kanssa. Sinä aikana oli jotain yritystä seksiin pari kertaa, mutta mä purskahdin aina niin kamalaan itkuun, ettei siitä mitään tullut.


Kun se sitten asui kirkolla, missä käyn töissä, meillä oli pari kertaa oikein mukavaa yhdessä. Viimeksi pari kuukautta sitten.


Viikko sitten, kun oli lämmityksen kanssa ongelmaa, se ajoi tänne keskellä yötä auttamaan lämmityslaitteen kanssa. Kun oli saatu tehtyä se, mitä voitiin, annoin ymmärtää, että voitaisiin lämmitellä toisiamme. Mies oli ihan intona, mutta mulla oli jotenkin ulkopuolinen olo, vaikka olin ollut aloitteen tekijä.


Sen jälkeen mietin suhdettamme ja tulin siihen tulokseen, että olen ihan tyytyväinen tän hetkiseen, en kaipaa enkä halua sitä takaisin. Paitsi lumitöihin, autonkorjaukseen yms miesten töihin voisin ottaa. Toisaalta ne voisi tehdä kuka vaan halukas. Ei sillä niin väliä.


Tänään illalla soitin teknistä apua liittyen lämmityslaitteeseen. Hetken päästä tuli tekstarilla pyyntö auttaa... Arvasin jo missä. Soitin sitten ja alkuun kysyin, että eikö tämmöinen puhelinseksi kuulu yleensä suhteen alkuun eikä sen päättymisen jälkeiseen aikaan. Niin kai yleensä... Saatiin onnellinen loppu tilanteelle ja siinä jossain vaiheessa mies sanoi, että sillä on ikävä seksiä mun kanssa. Sekä, että tulisi mielellään yökylään.


Nyt mä oon aika hämmentynyt. Monta kuukautta itkin sen perään, kaipasin, halusin takaisin. Nyt viimeisen kuukauden aikana, kun elämä on vähän potkinut, olen sisuuntunut ja saanut voimaa pärjätä. En ole enää kaivannut sitä takaisin kotiin.


Lisäksi, liittyen muuhun mitä sanottiin toisillemme, se sanoi, että kuvittele, että mä sanon sulle, että rakastan sua ja haluan sua. Halusiko se sanoa mulle, että se rakastaa mua vai halusiko vaan, että mä kuvittelen sen saadakseni enemmän nautintoa? Mä mietin, koska olisi viimeksi sanonut rakastavansa mua ja sen on täytynyt olla joskus viime keväänä tai alkukesällä. Koska jo heinäkuussa se oli jotenkin kaukainen, vaikken sitä silloin tajunnut.


Sen mä päätin, että koska musta tuntuu, etten nyt kaipaa sitä takaisin, en ainakaan kysele sitä yökyläilyä. Katsotaan, vieläkö vanha suola janottaa viikon päästä. Toisaalta, eihän seksi koskaan pahaa tee. Ja tarkoitan nyt aikuisten välistä, normaalia, vapaaehtoista seksiä.


Tuntuu hullulta miettiä tämmöisiä, eikä ne kirjoitettunakaan fiksuilta näytä. Täällä taas pähkäilen kummallisuuksia, kun pitäisi jo nukkua. Noh, ehkä olen myöhemmin viisaampi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro vaan, mä luen kyllä!